۱۳۸۷ فروردین ۱۵, پنجشنبه

زرشک

رژیم می‌خواست ببر کاغذی را پاره کند و زمین‌های اشغالی فلسطینی‌ها را بگیرد و انقلاب را در لیست کالاهای صادراتی بگنجاند (انقلاب اسلامی عراق منظورم نیست چون انقلاب اسلامی عراق انقلاب انتسابی عراق است و در حقیقت عراق مملکتی است با آزادی کامل آن هم نوع آمریکایی اش) و مستضعفان جهان را آنقدر خوش کند تا از خوشی بمیرند و طبقه را از بین ببرد و به ملت چنان نفت بدهد که به جای آب، نفت بخورد و شوروی کافر را مسلمان بکند و راه قدس را از طریق کربلا اتوبان کند و گرگ را مجبور کند که گوسفند را بغل کند و سنگ را حکم دهد که شیشه را نشکند، و اخیراً ایران را هسته ای و دنیا را احمدی نژادی کند! اما چندتا قطعنامه از طرف چندتا آدم از خدا بی خبر چنان ستون‌هایش را لرزانده که اینجانب دیروز مستضعفی را دیدم که در خیابان تلو تلو می‌خورد و به بُزَکِ خود می گفت:
بُزک جان! می خواهی بمیری بمیر! چون بهار آمد و چیزی جز زرشک نیاورد!

"ایماها و اشاره ها"

۹ نظر:

ناشناس گفت...

زرششششششششک ((=

سلام مجیک جون ! دزدگیرت حرف نداره ها (غشمولک)

مرسی که به وبلاگم سر زدی عزیز

فعلا بابای

ناشناس گفت...

خب رفیق می بینم که مرجان جون هم این طرفا میاد. دختر خوبیه و مهم تر از اون اسم قشنگشه که دل پلنگو برده.
به نکته مهمی اشاره کردی رفیق. این رژیم مثل همه رژیم های توتالیتر دینی تلاش می کنه در برابر حقیقت جهان بایسته و بهشت خیالیش رو روی زمین پیاده کنه. پیداست که هر آینه شکست می خوره و مشکلش از اونجا شروع می شه.
این نکته ایه که خیلی ها از اون غفلت می کنند و این طوریه که عکس خمینی در ماه دیده می شه و احمدی نژاد با شعارهایی که سی سال پیش خمینی داده بود و هرگز بهش عمل نکرده بود دوباره توسط مردمی که فکر می کنن حالا دیگه آگاه و تحصیل کرده شدن انتخاب می شه (همه می دونیم که با تقلب های گسترده برنده شد ولی نباید انکار کرد که خیلی ها هم رفتن و بهش رای دادن).
+ منتظر نوشته های بعدیت هستم.

ناشناس گفت...

ای خفه نشی تو ..خیلی با حال نوشته بودی ...مرسی!
این صفحه کامنت تو بلاگ اسپات که باز میشه روان آدمو پاک می کنه جون تو ..دو ساعت باید کلمه وارد کنی..مسخره ست..پاشو بیا وردپرس !

ناشناس گفت...

از نصیحت برادرانه ات ممنونم عزیزم. به گوش جان شنیدم.
+ اگرچه از ریخت این رضا عظیمی هم خوشم نمیاد ولی موافقم که باز شدن کامل پنجره کامنت ها قدری طول می کشه. البته این موضوع برای بلاگری مثل تو که هر از چند گاه -و نه به طور پیوسته و مرتب- مطلب می نویسه نمی تونه چندان مهم باشه. به نظر من بلاگر می تونه برای کسانی مثل تو یک سیستم وبلاگ نویسی مناسب باشه.

ناشناس گفت...

سلام دوست جون. خیلی دلم میخواست دعوتت کنم ولی چون کلاس وبلاگت خیلی متفاوته میدونم که اهلش نیستی. ولی اگر پایه ای تو هم دعوتی قدم رو چشم من بذار :)


بزک خیلی وقته مرده منتها نمیدونم این مستضعفا تا کی میخوان منتظز بهار بی زرشک باشن.

mijIT گفت...

تو که قلمت قشنگ تره پسر آمو جان!

ناشناس گفت...

به کامنت گلایه آمیزت پاسخ دادم رفیق. ضمن تاکید روی نمودار اکیدا صعودی، امیدوارم سؤ تفاهمات برطرف شده باشن. در ضمن پاسخ رو دوباره ویرایش کردم اگه پیش از این کامنت خوندیش، دوباره بخون

ناشناس گفت...

نوشنم داداش ببین میشناسیم؟

ناشناس گفت...

نوشنم داداش ببین میشناسیم؟