۱۳۸۶ اسفند ۲۸, سه‌شنبه

سقوط‌ ‌‌‌تان نزدیک و هر روزتان تاریک

تاریخ ما نشان می‌دهد که هر چه شما گاز می‌دهید مملکت به عقب می‌رود. بعد از اینکه با هم عکس حضرت امام را در ماه دیدیم، هر شب آسمانمان بی ستاره‌تر شده است.

از هویت ملی و فرهنگی ما تغاری برای ساییدن کشکهای خود درست کردید.

آزادی‌های فردی و اجتماعی ما را با زرشک تاق زدید. پیامهای نوروزی هر سال شما برایمان نان و آب و آزادی شد و تنها کسانیکه به بهشت زهرا رفتند صاحب مسکن شدند. رفتارهای انقلابی، مکتبی و حوزوی شما باعث شد تا ملت ما از لحاظ آوارگی امروزه در جهان مقام اول را داشته باشد.

ما ملت در آغاز این سال نو به اطلاع شما می‌رسانیم که اکنون ما شما را به سقوط نزدیک کرده‌ایم و از هر فرصت مناسب برای اضافه کردن ورقی دیگر به صفحات کم فراز و پر نشیب تاریخ کشورمان استفاده خواهیم کرد.

سقوط‌ ‌‌‌تان نزدیک و هر روزتان تاریک باد.

"ایماها و اشاره‌ها"

۷ نظر:

ناشناس گفت...

انشاء الله تعالی

ناشناس گفت...

عیدت مبارک عزیز...
ایشالا به هرجی که میخای برسی...
ما از وقتی زدیم بیرون عید نداریم...
اما ایشالا یه عید ایرون باشم دوباره...

ناشناس گفت...

سلام مجید عزیز
عید بر تو هم مبارک

ناشناس گفت...

امسال که گند زد صدا و سیما. نه توپی نه نغمه نوروزی. اونم از اشتباه شبکه ها سر اینکه تحویل سال ساعت چنده. از برکت احمدی نژاد دیگه نغمه نوروزی هم حذف شد . دعای یا محول القلوب هم که به اللهم عجل فرج... تبدیل شد. نوروز هم که روز اقا امام زمان!!!!!!!!! اعلام شد. فقط کم مونده بود شاخ رو سرم سبز شه.

ناشناس گفت...

ما همچنین برای اثبات این بیانیه ی کوبنده از انگشتمان نیز استفاده می کنیم.
...
پ.ن. بی تربیت ها! منظورمان انگشت گذاشتن پای این تومار بود نه آن کار دیگر. دیدید کرم از خودتان است؟!

ناشناس گفت...

باهات مخالفم. چون اوضاع ایران از نظر من بمارتب سیاه تر از اینی هست که تو میگی. همه با هم سقوط خواهیم کرد. فکر میکنم ۲۵۰۰ سال عمر برای یک کشور کافی باشد. راستی دوست داری تبعه کدوم کشور باشی؟ جمهوری دموکراتیک کردستان یا جمهوری خلق سمنان؟ یا جمهوری فارس؟
اگه دموکراسی رو دوست داری از درون خودت شروع کن. من وبلاگی در مورد جمهوریت درون دارم که قبلا هم بهش سر زدی. الان با مطلبی جدید در مورد مدیریت فکر بروزم. امیدوارم خوندنی و مفید باشه.

Unknown گفت...

پاسخ داده شد+چیزی بنویس رفیق
ارادتمند: پلنگ صورتی